Kamis, 12 November 2015

3 Tips Pantas untuk Hentikan Berpeluh kulit kepala Tanpa Membelanjakan Dime a

3 Tips Pantas untuk Hentikan Berpeluh kulit kepala Tanpa Membelanjakan Dime a

Adakah anda salah seorang daripada ribuan yang yang harapan untuk menghentikan mereka dari kulit kepala berpeluh tanpa kawalan? Jika ini adalah apa-apa saguhati; anda pasti tidak semata-mata. Hiperhidrosis (peluh berlebihan) tidak adalah istilah rumah lagi, (walaupun 3 peratus daripada penduduk menderita) yang merupakan salah satu sebab mengapa mangsanya biasanya menarik diri daripada aktiviti sosial, membangunkan harga diri yang rendah dan malu ketika datang untuk berinteraksi dengan orang di tempat kerja, pelanggan perniagaan, rakan-rakan, dan juga keluarga!

Ramai orang yang di bawah kepercayaan bahawa keadaan mereka adalah harapan. Bahawa tiada apa yang boleh dilakukan. Berita baik; terdapat 1000 orang yang mendapati kelegaan tanpa pembedahan mahal, suntikan yang menyakitkan atau dadah berbahaya. Terdapat ubat semula jadi tidak berbahaya, yang boleh melegakan anda dari lebih aktif berpeluh kepala / kulit kepala. Bukankah adalah baik untuk mengetahui bahawa anda tidak perlu hidup dengan masalah ini lagi. 1000 orang di Amerika Syarikat sebenarnya telah mengatasi masalah ini dan anda juga boleh.

Yang disenaraikan di bawah adalah beberapa ubat semula jadi:

Pastikan kulit kepala bersih: Syampu rambut anda lebih kerap, ini akan menyimpan kulit kepala anda bersih dan membantu menghapuskan kulit kepala kering. Ini juga akan memastikan kulit kepala anda sejuk. Menurut Klinik Mayo, mencuci kerap akan membantu mengekalkan pertumbuhan bakteria pada tahap minimum.

Pakai gentian asli: Jika anda adalah jenis orang yang gemar memakai tudung untuk menutup kepala anda, pastikan anda melabur dalam gentian asli. Gentian asli membolehkan kulit bernafas dan menyerap peluh. Fabrik semula jadi yang sesuai adalah bulu, sutera dan kapas.

Belajar Yoga atau teknik meditasi lain: Bersantai telah menjadi satu seni yang hilang. Dengan jadual sibuk kami, kerja, keluarga dan sekolah, tekanan menjalar ke dalam hidup kita. Yoga adalah salah satu cara terbaik untuk melegakan tekanan dan kebimbangan, teknik-teknik relaksasi dapat membantu mengawal tekanan mencetuskan yang boleh menyebabkan peluh.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar