Kamis, 12 November 2015

Membersihkan Sinus Anda Dengan ini Herba

Membersihkan Sinus Anda Dengan ini Herba

Ini pembersihan yang mendalam herba resdung mungkin hanya apa yang anda perlukan untuk menghilangkan semua yang pollustion udara yang telah terkumpul di dalam sinus anda.

Bunyi yang menjijikkan kecil tidak ia, tetapi kemungkinan besar benar. Dengan itu dalam fikiran anda dapat memahami betapa pentingnya program herba resdung pembersihan yang mendalam boleh.

Herba mengesyorkan kombinasi herba untuk pembersihan saluran pernafasan:
Marshmallow Root
Mullein Daun
Slippery Elm Bark
Lobelia Herb
Chickweed Herb

Mari kita lihat pada setiap herba ini secara berasingan.

Untuk mengenal pasti Marshmallow dalam rupa liar untuk batang tinggi bunga yang menyerupai bunga blackberry, tetapi lebih besar daripada bunga blackberry. Dan ya ia adalah inspirasi untuk gula-gula yang dikenali sebagai Marshmallow kerana confection telah dibuat daripadanya. Malah salah satu daripada nama-nama yang biasanya adalah Sweetweed.

Tidak ramai yang makan hari ini. Sesetengah orang di Perancis menikmati makan puncak hijau dipetik segar pada musim bunga kerana mereka bertindak sebagai tonik. Timur Tengah goreng akar dengan bawang selepas itu rebus.

Tetapi malangnya, gula-gula marshmallow tidak mengandungi tumbuhan Marshmallow yang mungkin memberi gula-gula beberapa kualiti penebusan. Bagi herba ini mengandungi lendir yang membantu melonggarkan dan mengeluarkan mukus dari sinus dan melegakan kerengsaan. Antara komponen berkhasiat termasuk tahap yang tinggi vitamin A dan zink. Kedua-dua nutrien membantu membran mukus sembuh dan kembali normal.

Mullein tumbuh sebagai rumpai di kawasan kami. Anda mungkin telah melihat dalam anda tetapi tidak diiktiraf manfaat herba untuk sinus dan saluran pernafasan secara umum. Ia mempunyai orang-orang pucat besar daun baldu hijau dengan puncak menara bunga kuning mencapai sehingga ke langit.

Dalam barisan herba resdung ia berada di kedudukan yang tinggi. Minum mullein bantuan teh resdung. Mullein menenangkan turun mereka saraf jengkel oleh saliran ke bawah bahagian belakang tekak. Seperti marshmallow, ia melonggarkan dan bergerak kahak keluar dari tubuh. Sinus anda dan organ-organ pernafasan yang lain akan diberi makan dan diperkukuhkan dengan tahap yang tinggi zat besi, magnesium, sulfur dan kalium yang terdapat dalam mullein.

Chickweed tumbuh dengan banyaknya di kawasan sederhana di Amerika Utara sebagai terkapar, loji vined nipis dengan daun bujur dan bunga kecil putih. Sesetengah suka sebagai sumber yang banyak sayur-sayuran untuk salad. Sesetengah membencinya sebagai rumpai menyerang.

Herba mengatakan chickweed membantu toksin keluar daripada badan dan melegakan keradangan. Kualiti yang berkhasiat termasuk tahap kaya besi, tembaga, vitamin C, kalsium, dan B-kompleks vitamin.

Lobelia, taman bunga kecil yang indah dengan bunga ungu kecil, rahmat taman saya. Menurut pakar herba ini kadar herba yang tinggi dalam membantu organ-organ pernafasan. A berwarna lobelia boleh menenangkan batuk dengan kesan santai kuat pada tisu. Penuh dengan mineral yang sihat, Lobelia bergerak mukus daripada tisu bengkak.

Slippery Elm Bark datang dari pokok Elm besar sebenarnya dipanggil Slippery Elm kerana mendidih kulit menghasilkan lendir. Jadi menambah herba ini untuk herba resdung anda untuk membantu melegakan kerengsaan dan keradangan pada membran mukus sinus anda. Sebenarnya herba mengatakan bahawa ia membuang lendir lebih kuat daripada mana-mana daripada herba lain dan menarik keluar toksin untuk menghilangkan daripada mereka.

Untuk menjaga daripada melepaskan racun dari sinus anda terlalu cepat, mulakan dengan jumlah yang kecil herba ini dan meningkatkan mereka sedikit pada satu masa. Jika tisu tidak boleh menyingkirkan toksin digerakkan dengan pantas orang cukup mungkin berasa lebih teruk sebelum mereka berasa lebih baik. Minum air yang banyak dan mengekalkan usus bergerak flushes keluar toksin juga.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar