Minggu, 15 November 2015

Cara Berhenti Hands Dari Berpeluh - Adakah ia benar-benar Wujud?

Cara Berhenti Hands Dari Berpeluh - Adakah ia benar-benar Wujud?

Untuk mengetahui bagaimana untuk menghentikan tangan daripada berpeluh anda perlu memberi perhatian kepada artikel ini. Berpeluh tangan, atau dikenali sebagai hiperhidrosis palmer, adalah keadaan kulit yang memberi kesan kepada kira-kira 1% daripada penduduk dunia dan jika anda mahu untuk menghentikan tangan anda daripada sentiasa berpeluh maka ada beberapa perkara yang anda boleh melakukannya.

Apabila saya ingin mengetahui bagaimana untuk menghentikan tangan daripada berpeluh ia adalah kerana saya telah hidup dengan keadaan kulit ini yang berlebihan untuk beberapa tahun dan saya tidak mahu hidup bersamanya lagi. Ia begitu memalukan apabila bertemu dengan orang baru kerana apabila saya berjabat tangan dengan mereka, saya sentiasa boleh memberitahu dari reaksi mereka yang mereka fikir saya beberapa jenis lain daripada yang lain.

Saya pasti bahawa mesti ada beberapa cara untuk menangani keadaan ini supaya saya melawat doktor saya. Pada mulanya dia hanya memberikan saya beberapa serbuk tidak berguna dipanggil Zeosorb yang bekerja selama kira-kira lima minit sehingga tangan saya mula berpeluh lagi! Lalu aku pergi ke belakang untuk melihat jika terdapat apa-apa lagi yang boleh dilakukan dan itu adalah apabila saya mendapat tahu bahawa anda boleh merawat keadaan ini melalui pembedahan.

Suntikan Botox telah digunakan untuk merawat hiperhidrosis palmer dan ini adalah di mana anda mendapatkan disuntik dengan sedikit botox untuk menghalang kelenjar peluh anda. Walau bagaimanapun, saya tidak mahu berbuat demikian kerana kos yang tinggi dan juga kerana yang berbeza-beza kesan sampingan. Salah satu kelemahan untuk rawatan ini adalah bahawa ia hanya boleh bergerak masalah anda ke bahagian lain badan, yang saya jelas tidak mahu!

Saya mahu belajar bagaimana untuk menghentikan tangan daripada berpeluh tetapi saya mahu sesuatu dengan tiada kesan sampingan. Sementara mencari dalam talian saya mendapati rawatan yang dikenali sebagai iontophoresis yang melibatkan meletakkan tangan anda dalam mandi kecil air, manakala lulus cas elektrik kecil di dalam air. Ini telah terbukti berjaya tetapi disebabkan kos yang besar kit saya perlu mencari tempat lain untuk mendapatkan rawatan.

Ini adalah apabila saya mencari kaedah semula jadi untuk menghentikan tangan saya dari berpeluh. Terdapat beberapa tips yang hebat saya mendapati termasuk mengelakkan minuman yang tinggi kafein seperti teh dan kopi, tetapi saya mahukan pelan tindakan sebenar yang saya dapat mengikuti untuk membantu menyembuhkan keadaan saya.

Selepas beberapa penyelidikan sengit saya mendapat tahu bagaimana untuk menghentikan tangan daripada berpeluh betul-betul secara semula jadi dan kini saya ingin menunjukkan kepada anda.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar