Kamis, 12 November 2015

Seven Times Seven - Bagaimana Kesihatan Anda Akan Berada di 49?

Seven Times Seven - Bagaimana Kesihatan Anda Akan Berada di 49?

Adakah anda tahu bahawa setiap sel darah merah di dalam badan anda digantikan setiap 120 hari? Adakah anda tahu bahawa badan anda digantikan secara purata setiap 7 tahun? Wah! Secara peribadi, saya mendapati bahawa yang menakjubkan. Saya berfikir, "Jika saya membersihkan perbuatan saya dan memulakan hidup mengikut beberapa prinsip yang baik, saya boleh mempunyai badan baru ... dan hidup dalam hanya beberapa tahun!"

Sejak mendapat dalam perniagaan kesihatan, saya dapati perkara yang saya tidak pernah dianggap pada masa lalu. Saya masih ingat berada di gred 6 dan guru memberitahu kita berapa lama kita akan menjadi apabila alaf diserahkan dan berfikir "Dang. Saya tidak mahu menjadi sekitar jika saya akan menjadi seperti orang yang saya tahu zaman itu." Malangnya, itu lebih benar sekarang daripada kemudian. Sudah tentu saya 10 tahun lebih tua daripada yang sekarang dan yang lebih muda daripada kebanyakan orang umur saya.

Nostalgia yang cukup. Mari kita bercakap tentang pertumbuhan semula. Mari kita andaikan bahawa segala-galanya di dalam badan anda dan kehidupan berjalan mengikut reka bentuk Allah. Apabila anda berusia 50 tahun, anda perlu berada dalam kesihatan yang cukup baik. Tetapi, kita semua tahu orang zaman itu yang hanya tidak berada dalam kesihatan yang baik, sama sekali. Apa yang berlaku?

Berikut adalah satu premis. Kita tahu bahawa sistem yang pertama untuk membentuk dalam badan kita adalah Sistem Saraf Pusat dan bahawa setiap aspek kehidupan kita sama ada dikawal oleh atau ditapis melalui sistem saraf kita. Jika seseorang telah mempunyai apa-apa jenis proses kelahiran yang sukar, mungkin ada kerosakan (atau sekurang-kurangnya tekanan) pada leher dan batang otak. Oleh kerana batang otak menjejaskan SEMUA fungsi penting badan anda, tekanan ada boleh menjejaskan perkembangan dan kesihatan anda.

Mari kita katakan yang berlaku kepada anda atau seseorang yang anda kenal dan sistem saraf anda (dan badan) telah berfungsi di katakan 90%. Kerana anda berkembang dengan begitu pantas pada tahun-tahun awal anda, anda mungkin tidak perasan apa-apa masalah sekalipun. Well, mungkin beberapa kolik atau sawan atau ADD / ADHD. Tetapi tiada apa yang "serius". OKAY. Mungkin anda membesar dengan selsema kronik dan seolah-olah untuk menangkap apa bug yang berlaku di sekeliling apabila tiada seorang pun daripada rakan-rakan anda atau keluarga lakukan. Tetapi, tiada apa yang serius.

Tetapi, seperti yang baru lahir menjadi tujuh, kemudian 14 kemudian 21, anda mula melihat corak. Kemudian kira-kira masa yang anda menghidupkan 30, kehidupan mula memakai anda ke bawah. Anda mungkin telah membangunkan masalah kesihatan kronik seperti fibromyalgia, migrain, tekanan darah tinggi, Sindrom Usus Mudah Rengsa, artritis atau beberapa jenis lain atau keadaan artritis. Kemudian, dengan masa yang anda menghidupkan 40, anda tertanya-tanya bagaimana anda akan hidup selagi ibu bapa anda dan apa yang palang pintu yang sedang hidup anda akan menjadi seperti.

Mari kita buat matematik pada itu. Jika anda bermula dengan sistem anda saraf dan badan berfungsi pada 90%, sel-sel anda darah dan tisu-tisu dan organ-organ dan sistem tidak membangunkan dan fungsi cukup sebagai baik seperti yang sepatutnya. Pada 14, ia adalah 90% kali 90%. Pada 21, ia adalah 90% kali 81%. Apabila (titik tengah) 49 anda anda berfungsi pada 36% daripada Tuhan yang berpotensi membawa anda ke sini dengan. Badan anda jatuh selain dan kehidupan anda menghisap. Anda mula tertanya-tanya jika anda juga akan hidup cukup lama untuk menikmati persaraan anda dan JIKA anda lakukan, anda akan dapat mampu! Anda membeli insurans penjagaan jangka panjang supaya keluarga anda tidak akan dibebani dengan kos pergudangan anda pada tahun-tahun menyusut anda. Gambaran suram, kan?

Bagaimana jika kita boleh membetulkan masalah yang bermula sejak lahir atau semasa zaman kanak-kanak? Bolehkah kita terbalik semua yang telah dilakukan atau tidak dilakukan? Mungkin demikian. Bagaimana jika anda boleh membantu badan anda mula berfungsi pada 100% daripada apa yang bakal anda sekarang? Yang akan membantu? Sudah tentu ia akan! Kerana badan anda SENTIASA berusaha untuk melakukan segala yang boleh dengan apa yang ia mendapat untuk bekerja dengan, anda mula dengan SEGERA ke arah fungsi yang lebih baik dan kesihatan yang lebih baik. Ia seperti melabur di dalam akaun persaraan. Anda boleh mendapatkan permulaan yang lewat dan masih jauh di hadapan di mana anda akan menjadi jika anda tidak pernah melabur di tempat pertama.

Penjagaan kiropraktik Mudah memberi tumpuan kepada tekanan asal pada sistem saraf anda (TIDAK pada sakit belakang atau gejala) boleh membantu anda bergerak ke arah potensi anda serta-merta. Pasti, anda boleh meningkatkan kesihatan anda dengan diet dan makanan tambahan, senaman dan kehidupan rohani yang baik. Walau bagaimanapun, kerana SEGALANYA ditapis melalui atau dikawal oleh sistem saraf anda, lebih daripada semua (atau) daripadanya adalah sia-sia jika ada gangguan saraf. Jadi, yang penting adalah untuk mencari dan mengurangkan gangguan kepada fungsi yang betul sistem saraf anda. Yang biasanya berlaku di satu tempat, bahagian atas leher. Jadi, ia adalah penting untuk mencari chiropractor yang betul.

Anda telah direka untuk melakukan perkara-perkara yang besar dan menjadi produktif seluruh hidup anda. Jika itu tidak berlaku untuk anda dan dengan anda, mendapati diri anda chiropractor Berprinsip yang baik. Jika anda memerlukan bantuan mencari satu, beritahu saya. Saya sentiasa gembira untuk membantu.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar