Kamis, 12 November 2015

Bolehkah Anda Benar-Benar Penyembuhan Hands berpeluh?

Bolehkah Anda Benar-Benar Penyembuhan Hands berpeluh?

Sebahagian daripada kita mengalami tangan berpeluh kerana keadaan tertentu tekanan. Jenis-jenis keadaan termasuk mempunyai untuk berucap di hadapan orang ramai yang, persembahan dari pelbagai jenis, mesyuarat seseorang yang baru, atau pelbagai keadaan lain yang membuat orang tidak selesa. Keadaan ini berlalu dan tidak lama dilupakan, tetapi ada segelintir orang yang bekerja keras untuk menyembunyikan berulang berpeluh masalah tapak tangan mereka. Orang-orang ini hidup mereka dengan jumlah yang berkurangan keyakinan, sedikit atau tidak ada harga diri, dan sentiasa mencari penyelesaian. Keinginan mereka adalah untuk menyembuhkan tangan berpeluh dan hidup secara normal, tidak takut untuk berjabat tangan dengan orang lain.

Komuniti saintifik mengiktiraf masalah ini sebagai "palmar hiperhidrosis," tetapi mereka tidak tahu apa yang menyebabkan ia. Tanpa punca, profesional perubatan hanya dapat menyarankan rawatan yang boleh atau tidak boleh memberikan seseorang kelegaan berterusan. Rawatan yang paling disyorkan adalah antiperspirants, suntikan Botox, dan iontphoresis. Keburukan, seperti yang dinyatakan di atas, adalah bahawa semua ubat tidak berfungsi untuk semua orang. Berbanding antiperspirant kaunter dipuratakan untuk membantu kira-kira satu pertiga daripada orang-orang yang menderita. Botox seolah-olah mempunyai lebih banyak keburukan daripada kebaikan, tetapi sesetengah orang sanggup membayar apa-apa untuk menghentikan peluh berlebihan.

Botox adalah prosedur mahal berbanding lebih antiperspirant kaunter, tetapi rawatan yang sepatutnya bertahan selama 4-8 bulan. Setiap rawatan kos kira-kira $ 700 hingga $ 1500 untuk kedua-dua tangan. Suntikan ini boleh menyebabkan kelemahan otot di tangan buat sementara waktu. Isu-isu ini mungkin kelihatan seperti apa-apa berbanding dengan rasa malu berterusan tapak tangan berpeluh, tetapi Botox tidak menyembuhkan tangan berpeluh.

Iontphoresis adalah prosedur yang melibatkan pesakit melekat tangan mereka ke dalam dulang air dan membenarkan arus elektrik melaluinya tangan mereka. Tujuan ini adalah untuk mempunyai lapisan luar kulit di tangan menebal yang menghalang berpeluh. Rawatan ini boleh dianggap menarik kerana ia boleh dilakukan di rumah. Kelemahan adalah bahawa anda perlu melakukan tugas ini beberapa kali seminggu, tetapi akhirnya, ia adalah mungkin bahawa anda akan mempunyai keputusan.

Bagi mereka yang lebih suka pendekatan yang lebih semulajadi untuk menyembuhkan tangan berpeluh, terdapat teh herba dikenali sebagai Sea aman. Jika anda mahu kaedah lembut yang akan memberi manfaat kepada tubuh, dan satu yang akan membawa hasil yang cepat anda, ini boleh menjadi satu untuk anda.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar