Kamis, 12 November 2015

Loji Sterolins terbukti menjadi Penemuan Ajaib

Loji Sterolins terbukti menjadi Penemuan Ajaib

Sterolins Loji dan sterol ini berlaku secara semula jadi lemak loji dan glikosida (molekul pra-gula). Pertama kali ditemui di Jerman pada tahun 1930-an, mereka telah belajar untuk keupayaan untuk mengurangkan kolesterol. Walau bagaimanapun, nilai sebenar mereka langsung tidak menyentuh mengenai sehingga lebih kemudian.

Pada tahun 1957, mereka telah dikaji secara meluas oleh gergasi farmaseutikal Eli Lilly. Walau bagaimanapun, mereka gagal untuk menghasilkan dadah yang boleh diterima walaupun sterolins loji dan sterol menghasilkan keputusan yang baik dalam menurunkan kolesterol. Masalahnya ialah bahawa sterolins dan sterol sukar untuk memisahkan daripada serat tumbuhan.

Selama 20 tahun bermula pada tahun 1960, terdapat lebih 100 kajian menunjukkan imun meningkatkan dan kolesterol kuasa ini mikro-nutrien dipanggil sterolins tumbuhan merendahkan. Buku pertama kemudiannya diterbitkan menunjukkan kajian dan bagaimana berkesan ini mikro-nutrien adalah untuk menyekat penyerapan kolesterol.

Faedah benar-benar mula memuncak bermula pada tahun 1990-an apabila kajian mula menunjukkan berapa cepat sistem imun boleh dirangsang, dan bagaimana keterukan pelbagai penyakit terjejas. Pada pertengahan tahun 1990-an, enhancers imun mula muncul di kedai-kedai makanan kesihatan. Walaupun secara kimia yang diekstrak dan tahap rendah, produk-produk ini masih berkesan dalam merangsang sistem imun. Biasanya, pengeluar menggunakan kacang soya dan minyak pokok pain ekstrak untuk menghasilkan ini enhancers imun. Sebenarnya ada banyak syarikat (kebanyakan syarikat) yang masih menggunakan hari ini, walaupun pucuk lebih berkesan, dan kaedah pengekstrakan yang lebih baik, kini boleh didapati.

Senarai penyakit yang seolah-olah bertindak balas terhadap sterolins loji dan sterol kelihatan hampir tidak berkesudahan. Ujian makmal menunjukkan bahawa mikro-nutrien membunuh 66% daripada sel-sel kanser payudara dalam masa lima hari, dengan keputusan yang sama untuk kanser prostat dan kanser kolon.

Tahap yang lebih tinggi sterolins loji dan sterol dalam produk yang lebih baru muncul untuk menjadi seorang pejuang yang berkesan untuk auto-imun penyakit seperti Lupus, MS, dan sindrom keletihan kronik. Mereka adalah di bawah kajian penyiasatan kerana ternyata mereka dapat membantu menetapkan semula sistem pertahanan imun badan sendiri.

Rheumatoid arthritis adalah satu lagi keadaan di mana sterolins loji dan sterol boleh memberi manfaat kerana kedua-duanya boleh mengurangkan keradangan dan membantu menetapkan semula tindak balas imun.

Ada kajian dijalankan di serata dunia dengan faedah mungkin bagi mereka yang mempunyai ulser, demam, kencing manis, jangkitan bakteria dan virus AIDS.

Pada tahun 1997, satu kaedah baru telah ditemui untuk mengekstrak sterolins loji dan sterol. Kaedah baru menggunakan hidroponik, menyebabkan komponen aktif 80% kepada 90%, berbanding dengan komponen aktif 5% hingga 10% di kaedah terlebih dahulu. Ini benar-benar satu kejayaan saintifik yang akan mempunyai kesan yang meluas memandangkan lebih banyak syarikat membayar premium yang diperlukan untuk mikronutrien ini. Ini bermakna produk yang dibuat menggunakan teknologi ini adalah 10 hingga 15 kali lebih kuat maka apa yang kini di rak kedai. Ini belum ada dalam pasaran komersil sehingga beberapa tahun yang lepas.

Dengan kaedah pengekstrakan baru ini, dengan baik boleh menjadi penemuan ajaib dalam bagaimana penyakit dirawat. Oleh itu, jika anda ingin mencari cara yang benar-benar selamat untuk menurunkan kolesterol anda, meningkatkan sistem kekebalan tubuh, meningkatkan kesihatan anda secara keseluruhan, dan mengurangkan keterukan pelbagai penyakit, kemudian mencari produk sterolin loji / sterol dibuat dengan teknologi terkini perlu tinggi pada senarai keutamaan.

Salah satu syarikat pertama yang menggunakan teknologi ini bertambah baik adalah Enerex Botanicals di Kanada; mereka biasanya sentiasa menggunakan proses pembuatan yang menyediakan produk yang paling berkesan - tanpa mengira kos. Malangnya, kebanyakan syarikat lain muncul untuk menilai keuntungan mereka lebih daripada kesihatan pelanggan mereka. Selagi produk yang bekerja, sekurang-kurangnya sedikit, dan mereka boleh selaras poket mereka dengan pemasaran yang melambung, ia nampaknya dilihat sebagai amalan perniagaan yang boleh diterima untuk menggunakan kaedah yang paling murah dan bahan-bahan.

Pastikan anda mendapat faedah berkuasa teknologi baru ini; tidak menjadi mangsa kepada penipuan neutraseutikal. Sebagai contoh, jika anda membuat keputusan untuk menggunakan produk Enerex, ia dijual sebagai Rx imun dengan label Enerex itu. Syarikat lain juga menggunakan nama Rx Imun, tetapi ia tidak mempunyai label Enerex itu. Berhati-hati apabila anda memilih sumber untuk sterolins loji dan produk sterol.

Dengan rekod keselamatan yang cemerlang selama hampir tiga puluh tahun, ini adalah satu tambahan yang anda mungkin perlukan. Seluruh keluarga dan rakan-rakan kami mengambil satu yang dibuat oleh Enerex. Terdapat beberapa yang lain sudah tentu yang akan berkuatkuasa untuk satu darjah atau yang lain, tetapi tidak membuang wang anda pada peniru melainkan jika anda adalah 100% pasti bagaimana ia dibuat.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar