Minggu, 15 November 2015

5 Tips Great Apabila Memilih Chiropractor

5 Tips Great Apabila Memilih Chiropractor

Kiropraktik adalah sejenis perubatan alternatif dihormati oleh banyak pihak. Jika anda ingin untuk menyertai orang-orang yang menerima faedah optimum keupayaan pemulihan kiropraktik, ia adalah penting bahawa anda tahu beberapa garis panduan yang berkesan untuk memilih chiropractor yang akan membuat yang baik "layak" untuk anda.

1. chiropractor baik menghormati masa pesakit. Kami semua berada dalam keadaan yang mengecewakan di mana kita tiba tepat pada masanya untuk dilantik berjadual tetapi kita perlu menunggu, dan kemudian menunggu lebih sedikit, sebelum doktor muncul. Pada pendapat saya, keadaan ini tidak boleh diterima. Ya, sesuatu yang salah dan perkara-perkara datang. Dalam kes tersebut, saya selalu memberitahu pesakit saya saya berjalan lewat dan memberi mereka pilihan untuk menjadualkan semula.

Ia lebih penting, bagaimanapun, untuk mengurangkan kemungkinan keadaan ini berlaku di tempat pertama! Jadi, mencari chiropractor yang mengakui bahawa kita semua tertekan dengan masa. Apabila anda membuat pilihan anda, pastikan anda memilih seseorang yang menghargai masa pesakit mereka seberapa banyak yang mereka nilai mereka sendiri.

2. chiropractor yang baik juga menghormati kesejahteraan pesakit. Jika anda mengalami sesuatu yang jelas salah dan perlu diperbetulkan, pastikan doktor anda akan memberikan anda cerita yang lurus. Saya pernah mempunyai seorang doktor gigi yang mendapati sesuatu yang tidak kena dengan gigi saya tetapi enggan untuk memberitahu saya keterukan masalah. Secara peribadi, saya lebih suka tahu supaya saya dapat memahami pilihan saya!

Apabila anda datang ke klinik saya, saya berjanji untuk menghormati kesejahteraan anda. Anda akan diberikan pemeriksaan yang menyeluruh, yang membolehkan kita memahami sejauh mana masalah anda. Kemudian, saya akan beritahu kepada anda lurus. Selepas itu, ia adalah pilihan anda bagaimana kita pergi ke hadapan. Lari - secepat yang anda boleh - dari mana-mana pengamal yang tidak akan memberitahu anda cerita yang lurus dengan cara yang anda boleh faham. Anda perlu bercakap lurus dan penyelesaian untuk menghilangkan kesakitan anda!

3. Mana-mana chiropractor bernilai garam beliau akan dapat memberikan cadangan dan rujukan daripada pesakit semasa atau yang lalu. Walaupun ia tidak selalu mungkin, sokongan daripada ahli keluarga atau rakan akan menjadi satu cara yang ideal untuk memulakan carian anda untuk chiropractor a. Seterusnya yang terbaik adalah membaca beberapa ulasan pesakit atau surat sokongan, yang kerap disiarkan di laman web pengamal.

4. Pendek masa menunggu pesakit adalah penting untuk chiropractor yang baik. Pada mulanya, saya menghabiskan terlalu banyak masa dengan pesakit baru saya. Pada hari-hari awal amalan saya, saya fikir bahawa jumlah masa yang saya menghabiskan masa dengan pesakit yang entah bagaimana akan diterjemahkan kepada "perkhidmatan yang baik" di mata pesakit saya.

Saya salah. Malah, saya benar-benar salah! Saya dapati ralat saya apabila si pesakit saya perlahan-lahan memberitahu saya bahawa jika saya akan mempercepatkan perkara, dia akan datang lebih kerap. Dia membuat saya sedar bahawa tiada siapa yang suka menunggu lebih lama lagi daripada apa yang mereka perlu. A chiropractor yang baik akan mengambil masa yang diperlukan untuk merawat anda dengan teliti, tetapi mendapatkan anda masuk dan keluar dari pejabat dalam tempoh masa yang munasabah. Saya membuat matlamat ini saya bila-bila masa mungkin, dan pesakit saya beritahu saya berkali-kali bahawa mereka menghargainya.

5. Selain mencari sifat-sifat di atas, anda harus mengelakkan tanda-tanda bahaya berikut apabila anda sedang mencari untuk chiropractor yang baik:

* Menjauhkan diri daripada pengamal yang membuat anda menandatangani kontrak rawatan jangka panjang. Rawatan kiropraktik adalah agak selamat, tetapi tidak ada sebab untuk anda untuk bersesuaian dengan sesuatu dengan pengamal khusus untuk rawatan jangka panjang melainkan jika keadaan anda menjadikan ia perlu.

* Elakkan ahli tulang yang cuba untuk menghentikan anda daripada cuba lain-lain jenis rawatan pencegahan, termasuk urut atau akupunktur. Seorang pelajar yang benar-benar mengambil berat tentang kebajikan anda akan dibuka kepada kaedah rawatan alternatif jika mereka mewakili cara terbaik untuk merawat keadaan anda.

* Anda juga harus menjauhkan diri daripada mana-mana chiropractor yang mendakwa sukar dipercayai, keputusan yang tidak realistik atau yang cuba untuk menakutkan anda supaya bersetuju untuk pelan rawatan. Ini biasanya tanda bahawa pengamal yang lebih mengambil berat tentang meletakkan wang ke dalam poket masing-masing daripada kebajikan pesakit.

Ini adalah lima perkara yang saya cadangkan anda mencari apabila anda memilih chiropractor a. Sila hubungi saya jika anda mempunyai sebarang pertanyaan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar