Kamis, 12 November 2015

Astral Projection - 5 Tips Mudah Yang Boleh Bantuan Anda

Astral Projection - 5 Tips Mudah Yang Boleh Bantuan Anda

Unjuran astral adalah sesuatu yang boleh tidak benar-benar dicapai. Terdapat cukup banyak orang yang cuba untuk beberapa bulan tanpa apa-apa kejayaan. Malah, ini adalah satu proses yang sangat semula jadi dan mudah dan ia boleh dilakukan dengan mudah. Ia adalah sama seperti meditasi tetapi ia boleh menjadi agak sukar difahami. Beberapa orang merasa sangat sukar untuk memasuki keadaan meditasi dan kesunyian yang lengkap dan yang sama adalah benar walaupun ketika datang untuk mengunjurkan makhluk astral anda. Jika anda adalah di antara mereka, maka anda boleh perlu mengamalkan keras dan untuk tempoh yang lama sebelum anda boleh berjaya. Anda akan perlu bersabar dan berterusan dan anda mungkin berjaya satu hari dalam melakukannya. Jika anda sedang mencari cara yang lebih mudah di mana ini boleh dilakukan, maka ada beberapa tips yang boleh membantu anda. Tips ini boleh digunakan oleh pemula dan juga oleh mereka yang mempunyai sedikit pengalaman.

Memberikan Masa Beberapa

Perkara pertama yang anda perlu lakukan untuk unjuran astral adalah untuk memberikan masa yang cukup. Membangunkan kemahiran untuk melakukannya akan menjadi seperti membangunkan apa-apa kemahiran lain yang akan mengambil masa. Anda perlu menyimpan beberapa masa diperuntukkan setiap hari untuk mengamalkannya. Menjaga bilik yang berasingan di rumah di mana anda boleh mengamalkannya tanpa mendapat terganggu.

Dengan sering mengamalkan

Anda hanya boleh berjaya dalam unjuran astral jika anda mengamalkan keras setiap hari. Kesabaran dan ketabahan yang cukup penting dan jika anda mengamalkan setiap hari, ia akan membawa disiplin dalaman kepada anda yang sangat penting dalam proses ini. Kesedaran adalah sesuatu yang hanya datang dengan disiplin dan anda akan menyedari bahawa fikiran bawah sedar badan halus anda akan mendapat lebih terbuka dalam proses.

Rentak binaural

Unjuran astral juga boleh dicapai dengan bantuan teknologi hiburan otak. Sains telah menunjukkan bahawa terdapat negeri-negeri tertentu otak kita yang menggalakkan unjuran atau OOBE. Negeri-negeri kesedaran boleh ditukar dengan berdegup binaural supaya unjuran mudah dicapai.

Berjaga jaga

Anda perlu untuk meningkatkan tahap kesedaran anda untuk berjaya. Kebanyakan orang akan mengalami keadaan yang serupa dengan impian di mana mereka tidak akan sedar apa yang mereka alami. Anda perlu menjadi lebih sedar tentang diri sendiri dan membangunkan berdiam diri dalaman yang secara semula jadi akan menghalang bunyi luar. Ini akan mewujudkan suasana yang lebih baik yang akan membantu anda projek lebih cepat. Lebih penting lagi, anda akan mempunyai untuk membuka diri anda untuk pengalaman baru. Dengan ini penerimaan dipertingkatkan dan kesedaran, anda akan tidak lama lagi pintu terbuka kepada pengalaman ini eksotik dan baru dan mengalami unjuran astral akan menjadi lebih mudah berbanding sebelum ini.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar