Minggu, 15 November 2015

Belajar Cara Pembersihan Kolon Melegakan yang Banyak Bahaya Sembelit

Belajar Cara Pembersihan Kolon Melegakan yang Banyak Bahaya Sembelit

Adakah anda mempunyai serangan kerap sembelit? Walaupun ramai di antara kita tidak bercakap tentang jenis ini keadaan, yang mereka lakukan. Sekali lagi, sama ada melalui hanya kebetulan alam semula jadi, atau sesuatu yang anda makan, perkara mendapatkan tersumbat dalam sistem kolon atau anda mempunyai masa yang sukar curahan mereka keluar.

Walaupun sembelit berkala mungkin tidak menjadi isu, jika ia menjadi satu perkara yang biasa, ia boleh menjadi sesuatu yang serius.

Sembelit kronik adalah apabila anda mengalami sembelit lebih kerap dan bukan hanya sesuatu yang berlaku selepas mempunyai terlalu kaya dengan makan. Sememangnya ini dengan sendirinya adalah bahaya kepada badan anda. Jadi, anda perlu tahu bahawa sembelit ini bermakna bahawa bahan buangan yang cuba untuk keluar dari sistem badan sebaliknya terlekat di usus besar lebih lama daripada yang sepatutnya menjadi. Ini, sudah tentu, lebih daripada sandaran kargo. Sisa yang dicerna makanan yang mula mengurai dan perlu dihapuskan daripada sistem badan anda. Namun, jika mereka tidak dikeluarkan dalam masa yang ditetapkan, mereka boleh mula untuk memecahkan ke dalam keping dan mengeluarkan bakteria berbahaya dan toksin yang boleh lintah ke dalam dinding usus anda dan bertanggungjawab untuk beberapa penyakit lain.

Dan, yang lebih ini dibenarkan berlaku, lebih daripada ini zarah sisa mula tersekat pada dinding saluran pencernaan anda dan mengeluarkan toksin yang lebih berbahaya. Sebagai sisa lebih perlahan slogs melalui sistem pencernaan, ia meningkatkan masalah ini sehingga ia menjadi tapak sisa toksik yang merosakkan badan anda.

Jika tidak dirawat ini boleh melampaui hanya kes sembelit kronik dan menjadi IBS (Sindrom Usus Mudah Rengsa), yang merupakan satu keadaan di mana sistem usus anda diketahui kejang, dan mengasapi dan boleh menjadi sangat tidak selesa. Biasanya sisa terlalu banyak terperangkap dalam kolon anda boleh menyebabkan penyempitan usus besar, di mana secara literal kolon anda menjadi begitu disekat sehingga tidak ada bahan buangan boleh melalui atau pemadatan tahi mana pound dan paun barangan reput terperangkap di dalam saluran usus anda dan tidak boleh keluar. Keadaan kesihatan perubatan lain yang boleh datang dari serangan yang kerap sembelit adalah diverticulitis dan diverticulosis, yang mana terdapat poket yang dalam usus anda, yang dijangkiti dan boleh membawa kepada pergerakan usus berdarah yang benar-benar boleh tanah anda di hospital.

Jadi, bagaimana anda menyelesaikan masalah ini? Membersihkan sistem usus anda. A kolon bersih akan mempunyai sedikit, jika ada, daripada sifat sembelit yang akhirnya membawa kepada penyakit ini dengan lebih serius. Apa yang diperlukan adalah satu program membersihkan kolon yang baik.

Sebenarnya pembersihan kolon boleh datang dalam bentuk beberapa. Jika anda mempunyai kes yang serius sembelit kronik anda mungkin perlu menggandakan beberapa ini untuk hasil yang terbaik.

* Dubur Pembersihan Colon. Pilihan yang pertama adalah melalui penyelesaian dimasukkan dengan tiub ke dalam dubur anda. Penyelesaian-penyelesaian ini pembersihan kolon memecahkan sisa dipadatkan di dalam kolon yang lebih rendah anda dan mengepam keluar dari sistem badan anda.

* Secara lisan. Untuk curahan yang lebih menyeluruh daripada buangan di dalam badan anda, anda mungkin mahu mencuba penyelesaian pembersihan kolon lisan. Ini pilihan membersihkan kolon mungkin dalam bentuk minuman atau kapsul dan pasti akan bekerja melalui dan membersihkan sistem pencernaan keseluruhan anda.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar