Kamis, 12 November 2015

Punya Susu? Bagaimana Merawat Asid Reflux

Punya Susu? Bagaimana Merawat Asid Reflux

Apa yang anda fikirkan apabila berhadapan dengan serangan refluks asid? Adakah anda merebut Tums, membuang waktu sedikit susu atau pop pil? Anda sebenarnya boleh melakukan lebih berbahaya daripada baik. Ini tidak bermakna anda perlu menderita, tetapi anda perlu mendidik diri sendiri tentang apa yang akan bekerja dalam keadaan anda dan apa yang tidak mungkin.

Menggapai botol anti-asid tidak boleh membantu anda dalam semua keadaan, dan berlebihan daripada mereka boleh menyebabkan beberapa masalah yang serius. Antasid mempunyai satu tujuan; mereka meneutralkan asid yang sedang dalam perut anda. Yang tidak berhenti daripada melakukan kerosakan kepada esofagus anda ketika anda menunggu untuk itu untuk bekerja. Pada terbaik, ia harus menjadi penyelesaian sementara semasa anda memilih rawatan yang lebih menyeluruh.

Anda berada di landasan yang betul jika anda menuju untuk jabatan tenusu, tetapi anda akan perlu untuk memilih dengan beberapa penjagaan. Susu dan produk tenusu Seluruh dibuat dengan ia sebenarnya akan membuat asid lebih teruk. Rendah lemak, atau lebih baik, produk bebas lemak boleh digunakan dengan jayanya.

Dalam beberapa kes, ubat yang direka untuk mencegah pembentukan asid perut yang berlebihan boleh memberi manfaat. Walau bagaimanapun, jika anda boleh mencari kaedah lain ia akan menjadi lebih sihat. FDA baru-baru ini telah menyatakan bahawa mengambil ubat-ubatan boleh melemahkan tulang dan menyebabkan keretakan yang tidak perlu.

Jadi, apa yang perlu anda lakukan tentang masalah ini? Lagipun, ia dikenali untuk melakukan beberapa kerosakan serius kepada esofagus anda dan paru-paru anda.

Pertama, anda perlu tahu sedikit tentang bahagian saluran pencernaan anda. Terdapat flap kecil, yang dipanggil sfinkter yang, yang memisahkan perut anda dari esofagus. Apabila anda menelan, ia membuka yang cukup untuk membiarkan makanan atau minuman lulus, maka ia menutup ketat supaya apa-apa yang datang kembali keluar. Jika, atas sebab tertentu, bahagian ini tidak rapat atau ia jurang, maka kedua-dua makanan dan asid boleh keluar dan mula melakukan kerosakan.

Sebab asid tidak merosakkan perut anda (kebanyakan masa) adalah bahawa ia mempunyai lapisan khas. Perkara yang sama tidak benar esofagus. Setiap asid masa keluar, ia menyebabkan terbakar fizikal kepada tisu halus yang boleh membawa kepada parut dan akhirnya menyebabkan kanser untuk berkembang.

Banyak perkara boleh menyebabkan bahagian ini tidak menutup dengan betul. Makan berlebihan adalah satu. Apabila perut terlalu penuh, ia perlu pergi ke suatu tempat. Berat badan berlebihan merupakan satu lagi punca yang mungkin. Berbaring untuk makan tidak lama selepas pilihan boleh membenarkan masalah untuk berkembang. Walaupun apa yang anda pilih untuk makan atau minum memainkan peranan. Ia boleh menjadi satu idea yang baik untuk memeriksa dengan doktor anda untuk mengetahui punca individu anda, kerana ia boleh membuat keputusan dengan tepat bagaimana ia dirawat.

Menonton apa yang anda makan dan apabila anda makan ia adalah salah satu cara untuk mengelakkan masalah ini. Doktor anda akan memberikan anda senarai makanan pencetus untuk mengelakkan, tetapi pada dasarnya mereka akan berada dalam kategori berikut: lemak yang tinggi, yang diproses, gula yang tinggi dan alkohol masalah. Kafein, pudina dan limau produk juga boleh menjadi pencetus.

Terdapat herba beberapa yang boleh memberi manfaat semasa anda belajar untuk mengawal refluks asid dengan diet anda. Licorice dan Marshmallow akar boleh kedua-dua kot saluran seluruh pencernaan anda, mengurangkan kesakitan dan mencegah lebih terbakar. Licorice adalah yang terbaik, tetapi ia mempunyai kesan sampingan yang lebih dan interaksi daripada marshmallow. Pesakit kencing manis perlu berpegang kepada DGL, produk yang mempunyai gula dalam akar dikeluarkan. Jika anda mempunyai tekanan darah tinggi, anda akan perlu untuk mengelakkan sama sekali.

Apabila anda berjumpa dengan doktor anda untuk masalah ini, pastikan anda menyatakan apa-apa syarat lain perubatan yang anda mungkin ada. Beri doktor senarai lengkap semua ubat-ubatan dan makanan tambahan. Ini akan membantu mencegah kesan sampingan dan interaksi herba / ubat seperti yang saya sebutkan dengan likuoris.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar